Czwartek 09.04.2020.

Czwartek Misie(kliknij aby pobrac)

 

Środa 08.04.2020

Środa 8.04.2020(kliknij aby pobrać)

Karta Pracy 8.04(kliknij aby pobrać)

 

Wtorek 07.04.2020

Misie 7,04(kliknij aby pobrać)

 

Poniedziałek 06.04.2020

Poniedziałek 6.04.2020(kliknij aby pobrać)

 

Piątek 03.04.2020

Zajęcia piątek 3.04(kliknij aby pobrać)

 

Czwartek 02.04.2020

Misie 02.04.2020(kliknij aby pobrać)

 

Środa 01.04.2020

Zajęcia środa 1.04.2020(klikij aby pobrać)

WIEJSKA ZAGRODA(kliknij aby pobrać)

 

Misie wtorek

Misie zajęcia specjalne

 

PONIEDZIAŁEK 30.03.2020 Misie

poniedziałek 30.03 Misie(kliknij aby pobrać)

Kogut i kukuryku(kliknij aby pobrać)

 

piątek 27.03- Prezentacja(kliknij aby pobrać)

 

MISIE CZWARTEK

Dzień dobry kochani dziś trochę popracujemy . Zaczniemy od wycinania puzzli i układania ich na kartce potem zrobimy karty pracy i praca plastyczna dla osób chętnych które maja akurat potrzebne materiały.

Mam nadzieję że każdemu się spodoba jednocześnie przypominam że mamy grupę na facebooku do której wszystkich serdecznie zapraszamy , dzielimy się tam wykonanymi pracami i dobrym humorem

Zad1

Wytnij puzzle wzdłuż przerywanej lini , następnie stwórz z nich obrazek przyklejając na białą kartkę.

Zad 2

Wykonaj kartę pracy zgodnie z poleceniem .

 

Zad 3 Praca plastyczna dla osób chętnych

 

Zadania środa 25.03.2020

zadania środa

 

Poniedziałek 23.03. – Ewa Niezgoda

Kochane dzieci! Nadeszła już wiosna, dlatego dzisiaj poznamy pierwsze wiosenne kwiaty. Niektóre z nich poznaliśmy podczas wspólnych spacerów. Pamiętacie?

Zad. 1. Obejrzyjcie przygotowaną przeze mnie prezentację i spróbujcie wraz z rodzicami nazwać poszczególne kwiaty oraz dzielić ich nazwy na sylaby. Wiem, że potraficie!

Wiosenne kwiaty

Zad.2 A teraz rozwiążcie zagadki związane z nową porą roku.

Jak się nazywa ta pora roku,
gdy się zielenić zaczyna wokół?
Skowronek nad polem śpiewa,
kwiaty forsycji kwitną na drzewach.              

(wiosna)

 

Kolorowe i pachnące,
zakwitają wiosną.
Można spotkać je na łące,
w parku i w ogródku rosną.

(kwiaty)

 

Kukaniem nas do lasu zaprasza
Że wiosna już przyszła wszystkim ogłasza.

(kukułka)

 

Chodzi po łące czerwonymi nóżkami
Nigdy się nie przyjaźni z zielonymi żabkami.

(bocian)

 

Zad. 3 Rozwiążcie zadanie matematyczne w przygotowanej karcie pracy.

 

Zad. 4

Wysłuchajcie piosenki o pani Wiośnie, spróbujcie nauczyć się refrenu piosenki.

https://www.youtube.com/watch?v=yNLqW1kp9Pw

 

  1. Wysłuchaj wiersza W. Scisłowskiego .

 

Kwitnie górska łąka,

choć śnieg jeszcze prószy.

Te liliowe kwiaty – to właśnie krokusy!

Wiosna nad Tatrami robi pokus-pokus

i oto spod śniegu wychyla się krokus.

 

  1. Odpowiedz na pytania :

– O jakim wiosennym kwiatku usłyszałeś w wierszyku ?

– Czy widziałeś już gdzieś ten kwiatek ?

– Czy pamiętasz jak wyglądał ?

 

 

3.Krokus praca plastyczna .

Do wykonania pracy potrzebne będzie :

– bibuła kolorowa

– nożyczki

– klej

– wydrukowany szablon krokusa

Bibułę tniemy na paseczki i zwijamy w małe kuleczki . Następnie klejem wypełniamy sylwetę krokusa i naklejamy przygotowane wcześniej kuleczki z bibuły.

 

    

 

     

 

              piątek – 20.03.2020r.

Marcowa pogoda 

1.Posłuchaj uważnie piosenki pt. „Kasza marcowa” 

 Ola gotuje kaszę dla lalek.
Wkłada do garnka cztery korale,
dokłada guzik, wsypuje mak,
miesza patykiem i śpiewa tak:

ref: W marcu jak w garncu mówił mój brat.
To pada deszczyk, to, śnieg, to grad.
I w moim garncu jest to i owo,
bo ja gotuję kaszę marcową.

Lalki ją jedzą i nie grymaszą,
kiedy je karmię marcową kaszą.
Ale czy kasza ma dobry smak?
Lalki ją jedzą, więc chyba tak.

ref: W marcu jak w garncu mówił mój brat.
To pada deszczyk, to, śnieg, to grad.
I w moim garncu jest to i owo,
bo ja gotuję kaszę marcową.

 

2.Na podstawie piosenki wyjaśnij znaczenie słów „W marcu jak w garncu”

 

  1. Zabawa rozwijająca pamięć – memory . Dziecko podkleja kartkę tekturą i próbuje wyciąć samodzielnie karty do gry . Następnie wraz z rodzicami rozpoczyna grę , szukając par.

 

Życzę miłej zabawy.                                 

Pozdrawiam Marta Ponikiewska  

 

 

Grupa Misie – Ewa Niezgoda

  1. Wysłuchaj nagrania i rozpoznaj zjawiska atmosferyczne

(odp. wiatr, wichura, deszcz, ulewa, burza)

 

  1. Wykonaj ćwiczenie oddechowe „Wietrzyk” – dmuchaj na paski bibuły silniej i słabiej tak, aby się poruszyła.

 

  1. Zabawa relaksacyjna – spróbuj naśladować ruchy i gesty zgodnie z treścią wierszyka:

 

Deszczyk pada, deszczyk pada,                              / w powietrzu palcami naśladujemy deszcz

parasolka się rozkłada.                                       / na dywanie palcami rysujemy duży parasol

Chmurki małe się spotkały                                    / rysujemy chmurki

i cichutko rozmawiały.

Deszczyk pada mały, wielki,                                 / naśladujemy deszcz

A w kałużach są kropelki.                                     / rysujemy na dywanie kropelki – kółeczka

 

 

  1. Wykonaj wraz z rodzicami „Kalendarz pogody” na każdy dzień tygodnia. Należy wydrukować dostępne materiały.

 

Spróbuj wyciąć samodzielnie przykładowe zjawiska atmosferyczne i obserwuj każdego dnia, jak zmienia się pogoda. Następnie naklej na kalendarz zaobserwowane zjawiska (deszcz, słońce, wiatr, itp.).

Powodzenia!

KALENDARZ-POGODY-PLANASZA-1

KALENDARZ-POGODY-ZNACZKI

 

 

 

 

  1. Zapoznaj się z treścią bajki „Marcowe kaprysy”

Wymieszał miesiąc marzec pogodę w garze.
Ja wam tu zaraz wszystkim pokażę.
Włożę troszkę deszczu, słoneczka promieni,
Domieszam powiew wiatru ciepłego,
Smutno by w marcu było bez niego.
Śniegu i burzy jeszcze troszeczkę dodam,
Będzie prawdziwa marcowa pogoda.

 

  1. Odpowiedz na pytania:

– O jakim miesiącu była mowa w wierszu?

– Co miesiąc marzec włożył do garnka?

Miłej pracy J

Ewa Niezgoda